Over RedFoxBlue

RedFoxBlue bestaat sinds 1 september 2000. In de eerste vijf jaar onder de naam Sales Competence Centre, opgericht door Paul van Hek en Marco Scheele. Frank Brummelhuis, Benno Mallee en Remco Melis zijn ook partners van het eerste uur. Paul en Benno zijn nog altijd aan RFB verbonden. RFB is een franchiseorganisatie. Deze organisatievorm biedt de ruimte om gecontroleerd te groeien in partners en klanten, maar maakt het vooral mogelijk om in de markt te opereren met zelfstandige ondernemers. Ondernemers die uitblinken op de binnen RFB gehanteerde kernwaarde passie en professionaliteit. Op dit moment slingert het aantal franchisenemers rond de 25, die jaarlijks meer dan 100 klanten helpen.

Benieuwd naar ons team? klik hier

RedFoxBlue in 90 seconden

Uw omgeving verandert steeds sneller. Gebruik van technologie en de enorme toename van data brengt transparantie, geeft uw klanten regie en zet marges onder druk. Iconische bedrijven worden verdrongen door nieuwkomers. Wie zijn uw concurrenten van morgen? En hoe moet uw bedrijf hiermee omgaan? Reageren met de Klassieke reflexen? Oude oplossingen zijn meestal geen antwoord op nieuwe uitdagingen.

Organisaties die veranderingen herkennen en zich snel op het nieuwe speelveld of klantgedrag weten aan te passen zijn de winnaars van morgen.

Volgens ons excelleren de winnaars van morgen op drie gebieden: op data, op proces en op mens

Wie blijvend commercieel succes en meer omzet tegen lagere kosten wil, heeft een wendbare en continu lerende organisatie nodig. RedFoxBlue bouwt dergelijke organisaties door data analyse te koppelen aan procesoptimalisatie en ervaringsgericht leren. Wij slagen daarin door diepgaande marketing en saleskennis te combineren met de drie pijlers van veranderkracht.

En dat met bewezen resultaat: minimaal 10% hoger rendement op marketing en sales binnen 12 maanden. Al 15 jaar een bewezen aanpak bij 500 tevreden klanten door aantoonbaar resultaat: RedFoxBlue – Bouwt Winnaars van Morgen

Onze belofte

Fundamentele verandering naar blijvend verkoopresultaat: dat is de belofte die RedFoxBlue de afgelopen 15 jaar voor onze opdrachtgevers met overtuiging heeft ingelost. Een belofte die bij onze opdrachtgevers leidt tot:

1. meer rendement uit bestaande klantrelaties;
2. omzet uit nieuwe klantrelaties;
3. een hogere klantloyaliteit;
4. lagere verkoopkosten.

Commercieel succesvolle organisaties onderscheiden zich door de voorspelbaarheid van hun verkoopsucces. Daarom helpen wij onze klanten met meer dan het sluiten van deals. We bieden onze klanten de inzichten, de structuur, de cultuur en de automatismen die gezamenlijk het fundament vormen voor het sluiten van deals op de korte en lange termijn.

RedFoxBlue bestaat uit een team van ca. 25 professionals die passie, professionaliteit en prestaties in hun DNA hebben. Waar dat uit blijkt? We doen zelf wat we beloven aan anderen: wij zorgen voor blijvend verkoopsucces. Wij gaan niet alleen voor het sluiten van de deal, maar vooral voor het openen van nieuwe mogelijkheden.

Meer doen in nieuwe markten, optimale benutting van bestaande klanten en kanalen, het verbeteren van salesmanagement en processen. Dat is wat wij doen via in sales, salestraining, salescoaching. Onze scores: gemiddeld 14% meer omzet bij bestaande klanten, een stijging van 15% in closing rates en een 20% overschrijding van gestelde targets. Als commerciële organisatie denken wij in termen van Return On Sales: Wij beloven onze klanten een structureel 10% hoger liggende ROS.