Blog

december 13, 2018 2 views

RedFoxBlue beste bedrijf in MT1000 salesadvies en training

Hoofddorp – In het jaarlijkse onderzoek van het Business Blad Management Team is Salesadviesbureau RedFoxBlue als beste bedrijf beoordeeld. Het bureau, met vestigingen in Hoofddorp en Den Bosch, heeft op de onderdelen klantgerichtheid, productleiderschap en excellente uitvoering top beoordelingen gekregen van haar relaties. Het jaarlijkse onderzoek van Management Team MT1000 meet de ervaringen van meer dan 4000 zakelijke beslissers. De resultaten van het onderzoek zijn gepubliceerd in de uitgave van 13 december 2018 van het blad. RedFoxBlue heeft hele mooie scores behaald, waardoor het bedrijf tot beste Salesadviesbureau in 2018 is uitgeroepen:
• Op klantgerichtheid 4,5 op een schaal van 5
• Op productleiderschap 4,2 op een schaal van 5
• Op excellente uitvoering 4,3 op een schaal van 5

Het onderzoek naar de meest gewaardeerde dienstverleners van Nederland wordt uitgevoerd door het Erasmus Centre for Business Innovation. Voor het onderzoek zijn 58 verschillende vakgebieden gedefinieerd, variërend van strategieadvies tot digital storage en van kantoorinrichting tot corporate finance. Managing partner Robert Hamminga: “Bedrijven die excelleren op data, proces en mens zullen in deze dynamische tijd de winnaars zijn. Wij helpen onze relaties daarbij door data-analyse te koppelen aan procesoptimalisatie en ervaringsgericht leren. Onze consultants zijn ervaren sales professionals met een achtergrond als salesmanager of commercieel directeur. Praktijkgerichte ervaring in veel verschillende branches zorgt voor synergie, oplossingen die in de ene branche gemeengoed zijn, blijken vaak ook in andere branches het succes te vergroten”.

Programmatic advertising: hoe werkt het?

Programmatic advertising is natuurlijk niets nieuws. Wat wel nieuw is, is de enorme inhaalslag dat het aan het maken is. Zo is de online advertentiemarkt in Nederland het afgelopen jaar nog met 9 procent toegenomen. Goed voor een omzet van 1,8 miljard euro! Naar verwachting neemt dit de komende jaren alleen maar verder toe. Ook bij RedFoxBlue zetten we programmatic advertising in voor onze klanten. Om tot een effectieve targeting te komen, gebruiken we inzichten uit onze voorspellende modellen.

september 5, 2018 172 views
juli 10, 2018 110 views

5 makkelijke e-mail copywrite technieken

Copywriting betekent eigenlijk niets meer en niets minder dan iets verkopen van achter je toetsenbord. Het is persuasief tekstschrijven met als doel ervoor zorgen dat de ontvangers overgaan tot een specifieke actie. Om dat voor elkaar te krijgen… “You need to make them an offer they can’t refuse.” 😉 En ja, dat is inderdaad veel makkelijker gezegd dan gedaan! Laten we beginnen bij het begin…

eRFM in e-mail marketing

In een eerder artikel heb ik je uitgelegd waarom het als email marketeer verstandig is om aan de slag te gaan met een RFM-analyse. Daarbij vertelde ik ook al kort wat over Engagement RFM (eRFM). In dit vervolgartikel wil ik daar wat dieper op ingaan. Want waar het RFM-model klanten enkel onderverdeelt op basis van aankoopgedrag, richt eRFM zich ook op online gedrag. Zo kun je de data afkomstig van je e-mailcampagnes eenvoudig koppelen aan een RFM-analyse. En dat levert een scherpere segmentatie op dan het traditionele RFM-model.

mei 23, 2018 123 views
mei 3, 2018 127 views

E-mail Facts & Design 2018 [Infographic]

E-mail marketing is nog steeds één van de belangrijkste tools waarmee je aandacht kunt trekken van (potentiële) klanten. Het is echter wel belangrijk dat je jouw nieuwsbrieven op het juiste moment verstuurd. Een moment waarvan je onderzocht hebt dat jouw doelgroep de tijd heeft om jouw bericht te openen én ook rustig te lezen. Verder doe je er verstandig aan om het design van je nieuwsbrief aan een aantal voorwaarden te laten voldoen. In onderstaande infographic geven we je tips over waar je op moet letten bij het opmaken en versturen van je volgende nieuwsbrief.

1 2 3 6