Blijvend verkoopsucces

123 views

RedFoxBlue begeleidt organisaties naar verkoopsucces. In onderstaand model is dit weergegeven in het “€” teken. Samen met de klantorganisatie bereiken we verkoopsucces (€) door management en professionals op de verkoopvloer te stimuleren tot gewenst verkoopgedrag. Het symbool voor gewenst verkoopgedrag is het rode “vliegwiel”. Het symboliseert dat management en verkoopprofessionals zich effectief en efficiënt richten op de juiste klanten en prospects. Deze doelgroepen slim bewerken via meerdere kanalen en de best passende proposities. Op basis van een hoge netto verkooptijd en de juiste contactfrequentie (marktdruk). En met een hoge mate van succes (hitrates). Wanneer jouw vliegwiel goed is ingericht en ritmisch draait dan ben je verzekerd van een snelle groei in salesperformance en -resultaten.

 samModel

De S-en
De “blauwe S-en” (bron: McKinsey) symboliseren in de dienstverlening van RedFoxBlue de organisatorische en onderling verbonden randvoorwaarden waarbinnen het vliegwiel kan draaien c.q. de verkoopprofessionals effectief en efficiënt hun werk kunnen doen. Wanneer de gecombineerde S-en goed zijn ingericht op jouw salesoperatie (vliegwiel) ben je  verzekerd van een blijvend hoog niveau van salesperformance en -resultaten.

Kortom
Heb je last van wisselende performance en resultaten van jouw salesorganisatie en salesprofessionals, dan is het verstandig om RedFoxBlue eens een grondige check te laten uitvoeren op de randvoorwaarden waarbinnen jouw salesprofessionals werken. Immers, met een prima automotor (salesorganisatie/vliegwiel) zonder degelijke auto (randvoorwaarden/S-en) zal je weinig kilometers rijden (euro’s). Voor meer informatie over “leiderschap & commerciële gedragsverandering” kun je vrijblijvend contact opnemen met ons of neem eens een kijkje op onze activiteiten-pagina. We organiseren regelmatig kennisdeel-sessies over uiteenlopende onderwerpen die betrekking hebben op marketing en sales.

Geef je reactie