Artikelen

May 24, 2016 36 views

Waarom doelgroepen segmenteren? Copy

De ene klant is kansrijker dan de andere. Dit geldt ook voor prospects. Dit is één van de vijf harde wetmatigheden uit het model, Sales Acceleratie Management, dat zorgt voor gegarandeerde omzetgroei. Slimmer selecteren is snel goed voor 20% omzetgroei.

Waarom doelgroepen segmenteren?

De ene klant is kansrijker dan de andere. Dit geldt ook voor prospects. Dit is één van de vijf harde wetmatigheden uit het model, Sales Acceleratie Management, dat zorgt voor gegarandeerde omzetgroei. Slimmer selecteren is snel goed voor 20% omzetgroei.

May 12, 2016 765 views
April 12, 2016 88 views

Structuur volgens WBD management

Curabitur blandit tempus porttitor. Maecenas faucibus mollis interdum. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Fusce dapibus, tellus ac cursus commodo, tortor mauris condimentum nibh, ut fermentum massa justo sit amet risus. Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper.

Blijvend verkoopsuccess

Curabitur blandit tempus porttitor. Maecenas faucibus mollis interdum. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Fusce dapibus, tellus ac cursus commodo, tortor mauris condimentum nibh, ut fermentum massa justo sit amet risus. Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper.

March 30, 2016 44 views
March 30, 2016 57 views

De leiderschap spiegel

Curabitur blandit tempus porttitor. Maecenas faucibus mollis interdum. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Fusce dapibus, tellus ac cursus commodo, tortor mauris condimentum nibh, ut fermentum massa justo sit amet risus. Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper.