Edwin van Daalen

  • 06 10 98 54 15
  • edwin.van.daalen@redfoxblue.nl
"You don’t win Silver, You lose Gold, Verkoop is net Topsport, er kan maar een Winnaar zijn..." ()

Commercie is een vak, Passie is een eigenschap, Gepassioneerde Verkoop geeft Resultaat en Resultaat is waar het in commercie om draait…..

Verkopen vanuit passie is dagelijks plezier beleven aan het op de juiste wijze voldoen van de behoeftes van “De Klant”. Passie zit in je,  “Het Vak Verkoop” is een dagelijkse ontwikkeling van jezelf, iedere dag op scherp staan, iedere dag de finale willen spelen, iedere dag bezig zijn met de kansen voor de klant.

Met zijn brede praktijkervaring en communicatievaardigheden, zal hij u begeleiden om snel succes te hebben en uw rendement te verbeteren. Met name op het gebied van vaardigheden en tools zal hij u, en/of uw salesteam op een praktische manier meenemen in de vijf Wetmatigheden van Sales.

Expertise gebieden:

Verbeteren van Rendement door….

…. betere gespreksvaardigheden

….verbeteren van conversie binnen uw verkoop afdeling

….verbeteren van gedrag in Verkoop

….verbeteren van Marktdruk

….verbeteren van salesmanagement

….verbeteren van het Wij-gevoel binnen uw team

 

Het woord TEAM is immers een afkorting, Together Everyone Achieves More

 

Achtergrond

Na vanaf 2002 vanuit diverse organisaties intensief te hebben samengewerkt met RedFoxBlue heeft Edwin zich in 2011 als Senior Partner aangesloten bij RedFoxBlue. Vanaf zijn binnenkomst heeft hij al voor verschillende klanten in diverse branches gewerkt: o.a. Media, Automotive, Techniek, Financiële Dienstverlening, Advocatuur en Reatil. Kortom allemaal klanten die dagelijks op het scherpst van de snede verkoop bedrijven en die stuk-voor-stuk hun verkoop proces moeten optimaliseren.

Voordat Edwin zich aansloot bij RedFoxBlue heeft hij vanaf de basis het vak geleerd, als vertegenwoordiger naar Accountmanager, van Accountmanager naar Verkoopleider en vanaf Verkoopleider naar Manager Verkoop en Manager Sales & Marketing bij toonaangevende bedrijven als De  Telegraaf en ANWB Media. Zijn brede praktijkervaring heeft hij continu ontwikkeld samen met het blijvend ontwikkelen van zijn theoretische kennis op het gebied van Verkoop –en Management opleidingen door middel van NIMA A en B.

Het is zijn passie en drive om bij zijn klanten sales en management samen te ontwikkelen tot een geoliede resultaatgerichte organisatie die continu focus heeft op het ontwikkelen van verkoop en management skills en daarmee met kop en schouders boven de concurrent uitsteekt.

Klantencases Edwin van Daalen